Saturday 20 April 2013

~Ku Biar Kalam Berbicara~

eh.....knp tajuk tu????
ape yg seronok sgt ngan tajuk yg mcm HOT bagai tu.....
hehehe.....just wanna to tell that aku free sekarang!!!!!!
free dari sahabat!free dari lelaki!!!!
yang aku hanya mampu curah kasihsayang adalah pader....sape??????
WOW!!!!mcm speacial sgt kasih sayang aku ni...
memang lah sebab aku ni mudah beri kasih sayang n the most important thing!!!!!!!
SETIE LAH!!!!!!!!!

mcm POYO!!!
tapi hakikatnya aku memg jenis yang setie wey!!!!
semuenye aku tabah melalui..even aku sakit sorang2 kat UKM ni,,,
tapi alhamdulillah kawan2 sekeliling aku xpernah cop perangai aku ni merimaskan dowang...
n suke wat dowang meluat ngan aku...
memg aku xperfect,,
xpakai tudung labuh..
tapi sekurang-kurangnya..
aku suker memahami seseorang,menilai seseorang dgn care,,,,
mengenali orang sekeliling aku dgn ilmu yan aku ader
BUKAN ilmu hitam yer...
nauzzubillah!!!!!!!!!!!

xpelah andai aku aku berpisah dgn sahabat baik aku pon....
aku boleh  cari yang TERBAIK di mane2....
xpelah org lain boleh judge aku dgn perkataan ...
RIMAS & MELUAT!!!!
aku xkesah..tapi aku xpernah dididik untuk kurang hajar dgn org tue...
n aku tak di hajar untuk buat bende yang aku tak tahu paper..
MELAINKAN  itu adalah ILMU yang baik bagi aku.....

umi!!!!!!!!!
belajar redha n jadi kawan yang terbaik untuk kawan ko!!!
okeyh!!!
 jadi MINYAK WANGI tau!!!!
jgn jadi TAHI untuk kawan2 ko!!!!=)

be strong sayang!!!!!
Allah dgn MU...

nak pesan pader org yang cakap aku ni taksub ngan dunie...
alhamdulillah hidup aku banyak belajar dgn bende yang mengajar aku erti kehidupan...
XSELAMENYE aku rase selese mcm YANG korang rase....

GREAT UMI!!!!!!!!!!!!!
JUST MOVE ONN!!!
LUPEKAN BENDE YANG WAT SERABUT PALE!!!!!!!!
 YOU CAN DO IT WITH KEKUATAN YANG ALLAH BERIKAN!!!!!!!!!!!!




INILAH YANG WAJIB AKU PEGANG!!!!
ALLAH MAHA MENYAYANGI HAMBANYA SAYANG!!!!!!!!!!!!!!! =) CHILLL!!


No comments:

Post a Comment